Sunday, July 10, 2011

Pelancaran Bulan Kecergasan KPM Peringkat PPD Jempol Jelebu 2011

Pada 9 Julai 2011, Sabtu, bertempat di padang SMK Bandar Serting telah berlangsung pelancaran Bulan Kecergasan  KPM Peringkat PPD Jempol/Jelebu 2011. Dengan tema "1 Malaysia 1 Kecergasan", program ini bermula seawal jam 7.30 pagi. Program ini telah dirasmikan pelancarannya oleh Pegawai Pelajaran PPD Jempol/Jelebu, Puan Hajah Rodiah Bt Md Jan. Turut hadir ialah para pegawai dari pejabat  PPD daerah dan AJK PIBG SMK Bandar Baru Serting.

Pn Hajah Rodiah menyampaikan ucapan perasmian
Acara memotong reben sempena pelancaran program
 

Antara objektif utama program ini ialah memupuk gaya hidup sihat kepada semua warga sekolah dalam aktiviti harian di samping memberi peluang kepada pelajar yang berpotensi dan berminat supaya berusaha ke arah kecemerlangan diri melalui perlakuan gaya hidup sihat.

Gimik pelancaran
Persembahan Silat Gayung pelajar SMKBBS
 

Program pada hari ini diserikan dengan persembahan gimik pelajar dan persembahan dari Persatuan Silat Gayung SMKBBS. Selepas itu berlangsung pula Senamrobik Perdana dan pertandingan Futsal. Majlis ini berakhir pada jam 11.00 pagi. 
Aktiviti program ini akan berterusan sepanjang bulan Julai ini. Antara aktiviti yang akan dijalankan ialah pertandingan bola jaring antara kelas, pertandingan futsal antara kelas, sukaneka, pertandingan kecergasan, klinik kecergasan, ceramah kesihatan, kuiz kesihatan, membina buku skrap dan pertandingan biggest loser & weight gainer khas untuk guru-guru dan warga PPD.

Senamrobik perdana
 
 
 
 
 
 
Pertandingan Futsal Lelaki
Team Futsal Guru Perempuan
 
 
 
Pengetua  SMKBBS ikut serta dalam biggest loser & weight gainer



1 comment :

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan