Thursday, August 18, 2011

Pelancaran Minggu Pusat Sumber 2011

Pelancaran Minggu Pusat Sumber 2011 telah berlangsung pada 15 Ogos 2011. Minggu PSS akan berlangsung mulai 16 Ogos sehingga 25 Ogos 2011. Pelbagai program telah diatur sepanjang 2 minggu aktiviti ini berlangsung. Antara aktiviti yang telah dan akan dijalankan ialah Pameran Buku Agensi Luar, Kuiz Terbuka, Pertandingan Reka Cipta Artifak Sejarah, Mencipta Sajak, Mencipta Design T Shirt PSS, Pertandingan Melukis Potret Tokoh-tokoh Kemerdekaan, dan Pertandingan Melukis Poster yang bertemakan Belia Benci Dadah.

Objektif program ini ialah untuk menggalakkan pelajar memanfaatkan kemudahan di PSS, di samping menjadikan PSS sebagai gedung rujukan sumber maklumat. Pameran dan pertandingan ini terbuka kepada semua pelajar sekolah.

Cik Norlaili sedang memberi penerangan
Penyerahan Bakul Buku kepada pegawai keselamatan
Penyampaian hadiah kepada peminjam (guru)  buku terbanyak

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan