Wednesday, March 13, 2013

Pesta Pantun 2013 Daerah Jempol

Tahniah kepada pasukan pemantun smk Bandar Baru Serting kerana telah berjaya menjadi Juara Pesta Pantun Sekolah-Sekolah Menengah Peringkat Daerah Jempol 2013. Pemantun-pemantun sekolah ini telah berjaya mengalahkan pasukan pemantun dari Sekolah Integrasi Jempol (Intej) dalam perlawanan akhir yang diadakan di Dewan Bestari smk Bandar Baru Serting.
Tahniah juga kepada Pasukan Bicara Berirama smkbbs yang juga telah berjaya menjuarai pertandingan tersebut pada minggu lepas. Tahniah.. Didoakan kedua-dua pasukan akan berjaya dalam pertandingan seterusnya. Insya Allah.

Pendaftaran Peserta
Che Nurfarah, Normala , Aida Balqis, Nursyahira, Pn Ashaliza, & Farid 
Juru Pantun sedang mengendalikan pertandingan
Antara penyokong smkbbs
Suasana hangat Peringkat Akhir - smkbbs -vs- intej
Pemantun smkbbs beraksi
Audien dan tetamu khas semasa pertandingan akhir
Persembahan Juara Bicara Berirama Daerah Jempol 2013- smkbbs
Antara hakim yang menerima cenderahati
Pemantun Terbaik - Nursyahira bt Sulaiman (smkbbs)
pemantun smkbbs menerima hadiah
Bersama guru pembimbing
Antara tulang belakang pengerak pertandingan ini


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan