Sunday, July 1, 2012

Rumah Biru Johan..

Kejohanan Sukan smkbbs ke-22 telah berlangsung di padang sekolah pada 27 Jun 2012. Acara bermula dengan pertandingan perbarisan rumah sukan. Acara ini sungguh menarik dan menghiburkan. Acara padang bermula pada jam 10.00 pagi. Acara larian sekolah-sekolah jemputan menjadi penutup kejohanan kali ini. Acara penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Pengerusi PIBG dan PPD Jempol/Jelebu, Puan Rodiah Md Jan. Acara tamat pada jam 1.15 tengah hari.
Johan perbarisan ialah Rumah Syahbandar (Hijau) dan Johan Tarik Tali ialah Rumah Laksamana (Kuning).  Naib Johan Rumah Sukan ialah Rumah Bendahara (Merah)  dan Johan ialah Rumah Temenggung (Biru).  Olahragawati Harapan ialah Siti Sarina Bain, sementara Olaharagawan Harapan ialah Mohd Syawal Farhan. Olahragawati Kejohanan dimenangi oleh Zuhaiton Nazalianiana dan Olahragawan Kejohanan ke-22 dimenangi oleh Mohd Zikri Zainudin.

 
 
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan