Tuesday, January 22, 2013

LDP 2 - Live Movie Maker

Program LDP2 telah berlangsung di makmal EPU1 smkbbs pada 18 Jan 2013. Program ini terbahagi kepada 2 sesi iaitu pada jam 8.30 pagi dan jam 11.00 pagi. Program ini dikendalikan oleh En Ahmad Hussaini Basha, En Sauffi , dan En Mohd Khahar. Melalui perisian ini, guru-guru telah didedahkan dengan teknik penyuntingan dan penghasilan video. Adalah diharapkan guru-guru dapat memanfaatkannya  untuk penghasilan bahan untuk digunakan di dalam kelas atau penghasilan video peribadi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan