Wednesday, August 21, 2013

MAJLIS KHATAM AL-QURAN & JAMUAN HARI RAYA IDUL FITRI 2013

21 Ogos 2013 - Dewan Bestari SMK Bandar Baru Serting

 Alhamdulillah, lafaz syukur yang tidak terhingga terhadap rahmat
dan  nikmat Allah s.w.t kepada seluruh warga SMK Bandar Baru Serting kerana dapat menganjurkan Majlis Khatam Al-Quran dan Sambutan Hari Raya 2013. Pihak  sekolah  telah mengambil inisiatif  melaksanakan program khatam al-Quran peringkat  sekolah bagi meraikan  anak didik  yang  telah tamat 30  juzuk bacaan al-Quran di sekolah.Di samping itu, sambutan Aidilfitri peringkat sekolah juga telah menjadi sambutan tahunan di SMKBBS. Semua warga SMKBBS meraikan Syawal bersama-sama dengan meriah dengan pakaian yang berwarna-warni dan hidangan yang enak. Semoga Syawal yang dirai tidak melupakan Ramadhan yang pergi.


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan