Tuesday, October 29, 2013

KEJOHANAN SUKAN 1M1S PIALA MENTERI PENDIDIKAN PERINGKAT NEGERI

 24 Oktober 2013 - SM Sukan Za'ba Kuala Pilah
  
      Pada 24 Oktober 2013 telah berlangsung kejohanan sukan 1M1S peringkat negeri di SSN SMK Zaaba dan Kompleks Rakan Muda Kuala Pilah.Sebanyak 4 acara dipertandingkan iaitu Futsal, Bola Jaring 3 on 3, Bola Keranjang, balapan dan padang.
      Pertandingan dijalankan di SM Sukan Za’ba Kuala Pilah.SMK Bandar Baru Serting merupakan Johan Daerah Jempol dan Jelebu.Seramai 5 pemain dari tingkatan 1.Pasukan SMK Bandar Baru Serting mendapat tempat kedua (Naib Johan) dengan ketinggalan 4-5 dari pasukan Seremban.   Tahniah ! Semoga tahun hadapan menjuarai pertandingan ini

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan