Tuesday, February 11, 2014

CABARAN PERSIAPAN MERENTAS DESA MSSNS 2014

11 Februari 2014 - Trek Merentas Desa MSSNS 2014 (Bandar Seri Jempol)

   Seminggu berlalu setelah Kejohanan Merentas Desa MSSDJ pada 29 Januari 2014 yang lalu, dengan keadaan cuaca panas dan kering, semalam Bandar Seri Jempol dilanda angin kencang dan hujan lebat,walaupun untuk seketika. Keadaan tersebut telah menyebabkan kerosakan pada bahagian penamat dengan 4 buah khemah rosak akibat ditiup angin dan trek kebun getah dipenuhi air. Sebagai sekolah pengelola bagi tahun ini beberapa inisiatif segera diambil bagi memberi keselesaan dan kelancaran kepada para peserta kejohanan. Terima Kasih kepada Guru dan Pelajar SMK Bandar Baru Serting kerana memberi kerjasama (150%)  yang terbaik setakat ini.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan