Tuesday, October 18, 2011

Akhirnya kebenaran terserlah...

Khabar kemenangan pasukan bola sepak kelab guru smkbbs ketika menentang kelab guru smk Lui Barat rupanya tidak benar. Berita ini sedikit sebanyak telah mengganggu emosi dan menimbulkan keresahan kepada kelab guru smk Lui Barat. Cerita-cerita kemenangan rupanya sengaja direka untuk menutup kesedihan akibat kekalahan tersebut. Ada pemain yang tidak dapat menerima hakikat kekalahan. SMKBBS sebenarnya telah TEWAS (5-2 ?) 
       Menyedari kesilapan ini, admin blog ini ingin memohon jutaan maaf atas berita yang tidak benar ini. Admin menyesal kerana tidak menyelidiki hal ini sebelum menyiarkannya. Semoga permohonan maaf ini diterima. Diharapkan hal ini tidak mengeruhkan hubungan baik yang kita bina selama ini. Dan yang paling penting, janganlah peristiwa ini dibawa balik ke rumah untuk diperdebatkan, maklumlah ada guru-guru di sini yang suami atau isteri mereka berkhidmat di smk Lui Barat! 
       Minta ampun  banyak-banyak kepada Kelab guru smk Lui Barat atas kesilapan berita ini. Bila kita nak bermain lagi? Kami rela dibelasah!

Gambar hiasan... Maafkanlah kami.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan