Friday, September 28, 2012

Majlis Bacaan Yassin & Solat Hajat PMR SPM

Majlis Bacaan Yassin dan Solat  Hajat ini telah sempurna diadakan pada 27 September 2012. Program bermula seawal jam 8.00 pagi dengan kerja-kerja melapah lembu dan memasak. Bacaan Yassin dan solat hajat pula bermula pada jam 6.30 petang. Program bermula dengan tazkirah, Solat Maghrib, Bacaan Yassin, Solat Hajat dan Solat Isyak. Majlis diakhiri dengan jamuan makan.
       Terima kasih kepada semua yang menjayakan program ini. Terima kasih kepada pengusaha kantin yang sudi mendermakan seekor lembu untuk majlis ini. Terima kasih kepada En Ishak dan Pn Hamidah, tuan rumah kerja-kerja memasak. Terima kasih kepada ibu bapa yang sama-sama membantu memasak. Terima kasih kepada semua yang telah memberi sumbangan, sama ada makanan atau wang. Semoga usaha ini akan berjaya  meningkatkan kecemerlangan calon PMR dan SPM pada tahun ini. Insya Allah.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan