Sunday, September 23, 2012

Majlis Penutup Bulan Kemerdekaan

Majlis telah berlangsung pada 19 September 2012 mulai jam 7.40 pagi. Program ini diadakan di Anjung Khadijah dan dirasmikan oleh Tuan Pengetua smkbbs, Pn Norhayati Mat Noor. Dalam ucap utama, beliau mengajak semua pelajar menghargai dan mengekalkan nikmat kemerdekaan yang dikecapi sekarang.
       Acara penyampaian hadiah untuk pertandingan-pertandingan yang telah diadakan sepanjang Bulan Kemerdekaan, juga telah diadakan. Antaranya hiasan bilik terbaik, banner terbaik, permainan congkak dan lain-lain.
          Acara kemuncak ialah Forum Kemerdekaan. Tetamu yang diundang ialah Tuan Hj Mat Som, mantan Pengetua SMK Seri Jempol. Melalui forum ini, beliau mengingatkan pelajar tentang erti kemerdekaan dan mengulas tentang kejatuhan pemimpin-pemimpin dunia Islam hasil peranan yang dimainkan oleh kuasa-kuasa asing. Majlis berakhir pada jam 9.20 pagi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan