Thursday, November 4, 2010

Makan Malam Kelab BEDIL SMKBBS

Makan Malam Kelab BEDIL (Badminton Lelaki) SMK Bandar Baru Serting telah berlangsung pada 3 November 2010. Jamuan ini diadakan sebagai tanda kesyukuran beberapa ahli dalam kelab ini di atas beberapa kejayaan yang telah dicapai.. 
        Selain itu, jamuan ini diadakan sebagai tanda kesyukuran di atas kejayaan kelab ini di dalam beberapa siri pertandingan persahabatan dengan sekolah-sekolah yang lain. Menurut Ketua Jurulatih Kelab ini, En A Hussaini Basha, strategi tahun ini iaitu 'mencari kelab yang dirasakan lemah untuk diajak bertanding bagi memastikan kemenangan' akan diteruskan pada tahun hadapan..


        Penasihat Kelab, Tn Hj Ismail Alias pula meminta setiap ahli kelab  berterusan memberi khidmat  dan komitmen yang tidak berbelah bagi kepada pihak sekolah. Selain itu beliau memuji langkah ahli kelab ini yang saling bekerjasama dalam menjayakan setiap program yang diatur. 




         Menurut koordinator program ini, En Hamdan  Hussin, majlis seumpama ini akan diteruskan pada masa hadapan. Beliau mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang menjayakan majlis ini.termasuk insan di belakang tabir yang menaja makanan yang disediakan. Terima kasih semua.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan