Monday, November 15, 2010

Hari Anugerah Ko-Kurikulum & HEM

Hari Anugerah Ko-Kurikulum dan HEM telah berlangsung pada 12 November 2010. Hari anugerah  ini diadakan untuk mengiktiraf sumbangan pelajar dalam mengharumkan nama baik sekolah dalam bidang ko -kurilum.
    Di samping itu, pelajar bersahsiah dan berpekerti mulia juga mendapat anugerah. Anugerah Kecemerlangan Sahsiah meliputi Kehadiran Penuh 2010, Kehadiran Penuh Program 'Puteriku Sayang', Kelas Ceria & Bersih Sepanjang Tahun, Anugerah Ketua Pengawas, Anugerah Nilam, Anugerah Pustakawan, dan Anugerah Khas HEM.
    Anugerah Kecemerlangan Ko- Kurikulum pula terbahagi kepada Anugerah Wirawan, Wirawati, Anugerah Perak, Anugerah Gangsa, Anugerah Sukan Permainan dan Anugerah Pasukan Unit Beruniform.
    Tuan Pengetua, En Abd Halim Md Yunus, melalui ucapan beliau, mengingatkan tentang betapa perlunya pelajar memiliki tiga kekuatan, iaitu cemerlang dalam kurikulum, cemerlang dalam ko-kurikulum dan bersahsiah mulia. Beliau menambah, SMKBBS sentiasa berada di hadapan sekolah-sekolah lain dalam bidang-bidang berkaitan. Beliau memuji kesediaan pelajar dan guru untuk sentiasa cemerlang dalam semua bidang.

Tuan Pengetua memberi ucapan
Anugerah Wirawan - Abdul Hakim Md Isa

Anugerah Wirawati - Siti Nur Hanim Abd Rashid
Anugerah Ketua Pengawas Lelaki - Nas Mustaqim Walad Bin Ahmad
Anugerah Ketua Pengawas Perempuan - Nurul Nadhirah Ibrahim
Anugerah Nilam - Nur Diyana Mahzan
Anugerah Pustakawan - Nur Shahira Abdul Rahman
Anugerah Khas HEM- Solehatun Nisa Hasnan
Anugerah Khas HEM - Ismail Katan
Pasukan Unit Beruniform Terbaik - Bulan Sabit Merah
    Anugerah Kehadiran Penuh 'Puteriku Sayang' diungguli oleh Tingkatan 5 Abrar dan 2 Abrar. Sementara Anugerah Kelas Ceria dan Bersih Sepanjang Tahun dijuarai oleh Tingkatan 2 Adil, 4 Adil, dan 5 Abrar.
    Anugerah Perak (Kecemerlangan Ko-kurikulum) diberikan kepada Farah Aqilah Zainor, Zuhira Nordin, Arifah Abd Rahman, Mohd Fekrey Paimin dan Solehatun Nisa Hasnan.
    Kelab Sukan dan Permainan terbaik 2010 dimenangi oleh Kelab Olahraga.
    Tahniah kepada semua pemenang. Kepada pelajar yang lain, selamat berusaha untuk mencipta nama pada tahun 2011.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan