Thursday, May 19, 2011

Sambutan Hari Guru

Pelbagai program  telah dijalankan sempena sambutan hari guru peringkat sekolah  yang berlangsung pada 16 Mei 2011 lalu. Antaranya ialah aktiviti senamrobik untuk guru-guru, menanam pokok, dan 'explore race'. Selain itu, guru-guru dan pelajar sama-sama mendengar perutusan Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia dan perutusan Menteri Pelajaran Malaysia. Persembahan guru dan pelajar juga telah diadakan. Penutup kepada sambutan hari guru ialah jamuan kelas yang diadakan untuk meraikan guru-guru yang mengajar di kelas tersebut.

Program Menanam Pokok
Senamrobik
Senyuman hari guru
Explore race - sedang mencari 'petunjuk'
Explore race - memecah kebuntuan
Explore race - menyusun puzzle
Explore race - mencari  anak  ikan yang hilang
Proses 'menconteng arang' ke muka cikgu
Explore race - car wash
Ice cream percuma untuk pelajar
Memotong pulut kuning hari guru
Berbaris menunggu kejutan
Penonton sabar menunggu
Berlatih sebelum beraksi di pentas
Persembahan  berbisa dari guru-guru lelaki - Tarian Ngajat
Hore.. Hore..Persembahan penutup dari pengawas


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan