Saturday, May 14, 2011

Seminar Peperiksaan PMR 2011 Jempol Jelebu Tajaan Tabung Haji

Seminar Peperiksaan PMR 2011 Peringkat Jempol dan Jelebu telah diadakan pada 14 Mei 2011, di Dewan Bestari SMK Bandar Baru Serting. Hampir 300 pelajar dari sekolah-sekolah Daerah Jempol Jelebu menghadiri seminar ini. Seminar ini adalah tajaan Tabung Haji, Kelab TAHA dengan kerjasama minda Berita Harian. Seminar ini dirasmikan oleh Pengetua SMK Bandar Baru Serting, iaitu Pn Norhayati Mat Nor.
3 orang penceramah telah diundang untuk memberi penerangan, bimbingan dan tunjuk ajar berkaitan subjek Bahasa Inggeris, Matematik dan Sains. Program yang bermula jam 8.30 pagi ini berakhir pada jam 5.00 petang.

 Pengetua bersama pelajar semasa sesi fotografi
Penceramah Bahasa Inggeris sedang menyampaikan ceramah

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan