Friday, January 7, 2011

Minggu Suai Kenal Tingkatan 4 dan Tingkatan 1 2011

Majlis suai kenal telah bermula pada Isnin 3 Januari dan majlis penutup akan berlangsung pada Isnin 10 Januari 2011. Pada hari Isnin dan Selasa, pelajar Ting 4 telah menjalani program tersebut.  Pelbagai ceramah diatur dan disampaikan. Antaranya ialah memperkenalkan subjek untuk SPM dan  Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS).

GPM sedang memberi penerangan tentang PSS sekolah

Majlis suai kenal untuk pelajar baru Ting 1 pula bermula pada Rabu 5 Januari. Antara pengisian program tersebut ialah pengenalan kepada sekolah, ceramah disiplin, Komsas, PLBS, serta subjek yang perlu dipelajari. Selain itu pelajar juga dibawa mengenali lokasi bilik-bilik khas, makmal sains, makmal komputer dan segala kemudahan yang terdapat di sekolah ini. Majlis penutup program ini disempurnakan oleh Tuan Pengetua,  Encik Abd Halim B Md Yunus.

Sebahagian pelajar Tingkatan 1 sedang tekun mendengar penerangan

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan