Saturday, January 29, 2011

Latihan Dalam Perkhidmatan - Ketua-Ketua Panitia

Program ini telah dijalankan pada 29 hb Januari 2011, Sabtu, bertempat di Bilik Mesyuarat SMKBBS. Kursus ini bertujuan memberi info baru kepada ketua panitia baru selain mengimbas semula peranan Ketua-ketua Panitia bagi guru-guru yang lama. Sesi taklimat dan penerangan dibahagikan kepada dua iaitu sesi Pekeliling berkaitan Ketua Panitia dan sesi kedua berkait dengan  peranan dan tugas ketua panitia sebagai penghubung kurikulum di antara pihak pengurusan dan guru-guru mata pelajaran.
      Kursus ini dikendalikaan oleh Pn Zainon Idris (PK1) dan Pn Azizah Razali (KB Sains & Matematik). Majlis yang bermula pada jam 8.30 ini telah berakhir pada jam 12.00. Semua ketua panitia memberi komitmen penuh dan hadir dalam program ini. Adalah diharapkan kursus ini dapat diberikan kepada  guru-guru yang lain kerana pada asasnya mereka juga bakal menjadi ketua panitia suatu hari nanti..


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan