Thursday, July 24, 2014

MAJLIS KHATAM AL-QURAN BULAN RAMADHAN TAHUN 2014

24 Julai 2014 - Khamis - Dewan Bestari SMKBBS
   Telah diadakan Majlis Khatam Al-Quran Serta Penutup Ihya’ Ramadhan Dan Bulan Dakwah Tahun 2014. Dirasmikan oleh YDP Persatuan Ibubapa & Guru En Ahmad Tajuddin Bin Othman.Majlis dimulakan dengan khtam Al-Quran dan kemudian penyampaian hadiah bagi pertandingan dalam acara-acara yang dilakukan sepanjang bulan Ramadhan tahun ini.Tahniah kepada semua peserta dan para ahli jawatankuasa yang bertungkus lumus dalam menjayakan program ini serta sepanjang bulan ramadhan.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan