Wednesday, March 2, 2011

1 hingga 3 Mac - Ujian dan Ujian..

Mulai 1  hingga 3  MAC berlangsung Ujian 1. Ujian ini bertujuan untuk mengukur pencapaian pelajar mengenai tajuk yang telah diajar sepanjang Januari hingga Februari. Selain itu ujian ini boleh digunakan  sebagai kayu pengukur untuk melihat  setakat mana keberkesanan guru mengajar.
       Pada tarikh yang sama juga, ahli rumah sukan  terlibat sama dalam acara-acara sebelum sukan (mini)  yang berlangsung pada sebelah petang. Pada waktu pagi menghadapi ujian mental dan pada waktu petang pula menghadapi ujian fizikal dan mental di padang... Kepada pelajar, selamat menghadapi Ujian DEMI Ujian.. Bersabarlah!

Pelajar 2 Abrar sedang tekun menjawab soalan Sejarah


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan