Wednesday, March 30, 2011

Majlis Perpisahan Pengetua

Majlis Perpisahan Pengetua iaitu En Abdul Halim Md Yunus telah berlangsung pada 25 Mac 2011. Tuan Pengetua akan bertukar ke SMK Mambau. Selama lebih 3 tahun, beliau telah berkhidmat di SMKBBS. Tahniah diucapkan kerana dapat bertukar ke sekolah baru dan tentunya tidak perlu lagi  berpenat-lelah berulang-alik ke Seremban. Sesungguhnya komitmen dan kerja keras yang beliau berikan sangat-sangat bermakna kepada sekolah ini. GPMP  SMKBBS iaitu 4.53 bagi SPM 2010 merupakan hadiah paling bermakna  warga sekolah ini kepada beliau sebelum bertugas di tempat baru. Terima kasih Cikgu.

Semoga terus berjaya. TAHNIAH.

Majlis bermula dengan Bacaan Yassin
 Sempat bergambar kenangan bersama-sama  'Artis Wanita'  SMKBBS

Menerima cendera hati dari pelajar 5 Adil
Menerima cendera hati dari Ketua Bidang Bahasa

Berucap kali terakhir semasa majlis jamuan


No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan