Friday, April 1, 2011

Mesyuarat Agung PIBG ke-22 SMKBBS

Mesyuarat Agung ini telah berlangsung pada 31 Mac 2011. Pendaftaran bermula pada jam 2.30. Ibu bapa dan para jemputan mula membanjiri Dewan Bestari seawal jam 2.30 petang. Tetamu jemputan khas iaitu YB Dato' ShamsulKhahar Md Deli, ADUN Serting tiba jam 3.15 petang.

Juara Chorul Speaking Jempol 2011 (SMKBBS) membuat persembahan
Dalam ucapan beliau, YB Dato' ShamsulKhahar memuji kejayaan yang telah dicapai oleh pihak sekolah dalam meningkatkan prestasi sekolah dalam peperiksaan PMR dan SPM. Menurut beliau yang juga Ecxo Pendidikan, kejayaan sekolah ini yang mendapat GPMP 4.53 untuk SPM 2010 amat bermakna sekali kerana ia sudah menghampiri GPMP 4.50 iaitu GPMP bagi 15 sekolah cemerlang di Negeri Sembilan. Sesungguhnya kejayaan sekolah ini turut sama membantu melonjakkan nama dan pencapaian sekolah-sekolah yang mewakili DUN Serting.
        Beliau juga memuji peranan PIBG dan guru-guru yang saling berganding bahu demi memastikan kejayaan cemerlang pelajar di sekolah ini. Beliau berharap kerjasama seperti ini dapat diteruskan. Beliau juga berharap ALUMNI sekolah ini dapat diujudkan untuk menghimpunkan semua bekas pelajar sekolah ini yang telah berjaya dalam bidang masing-masing.
        Mesyuarat Agung PIBG bermula tepat jam 5.30 petang.

YB Dato' ShamsulKhahar menyampaikan ucapan perasmian
Penyampaian hadiah kepada salah seorang pelajar cemerlang SPM
Antara ibu-ibu yang hadir
Pelajar cemerlang dan ibu bapa turut hadir
Cik Norazimah menerima sijil prestasi cemerlang P.Akaun SPM 2010
YDP PIBG, En Ithnin Saari menerima cendera hati
Ibu bapa menikmati  jamuan sebelum mesyuarat bermula

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan