Monday, June 27, 2011

SMKBBS Juara Kuiz Pelaburan PNB Negeri Sembilan

Peserta Kuiz bergambar bersama Pengetua dan Pemangku PK Koku
Sekalung tahniah dan syabas kepada Sri Ganesh, Mohd Zulkarnain dan Mohd Aminuddin yang telah berjaya menjadi Johan Kuiz Pelaburan PNB peringkat Negeri Sembilan yang telah diadakan di SMK Datuk Shahardin Labu pada 23 Jun 2011 yang lalu. Guru pengiring pula ialah En Norazli Mohd Nor. Semua pemenang menerima Amanah Saham Didik sebagai hadiah kemenangan mereka. Pelajar-pelajar ini akan mewakili Negeri Sembilan dalam Kuiz Pelaburan PNB Kebangsaan yang akan diadakan pada bulan Julai nanti.
Kepada pelajar yang lain, jadikan kemenangan ini satu suntikan semangat untuk anda mencipta kejayaan peribadi di samping mengharumkan nama sekolah anda.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan