Friday, July 29, 2011

Majlis Penutup Bulan Kecergasan & Ihya Ramadhan

Majlis ini telah berlangsung pada 29 Julai 2011. Majlis Penutupan Bulan Kecergasan dan Ihya Ramadhan ini telah disempurnakan oleh Pn Hjh Fatimah Wan Abdullah (PK HEM) yang mewakili pengetua. Dalam ucapan beliau, Pn Hjh Fatimah mengharapkan agar aktiviti yang dilakukan sepanjang Bulan Kecergasan seperti bersukan, menjaga berat badan dan penjagaan kesihan dapat diteruskan. Sempena ketibaan bulan Ramadhan pula, beliau mengajak semua agar sama-sama mencari keberkatan bulan mulia ini di samping terus berusaha melakukan sesuatu untuk mendapatkan hasil yang terbaik.
Majlis ini disulami dengan persembahan nyanyian nasyid dan pengedaran Makalah Bingkisan Ramadhan kepada semua warga sekolah. Penyampaian hadiah untuk semua aktiviti yang dilakukan sepanjang Bulan Kecergasan ini juga telah disampaikan dalam majlis ini.

Pn Hjh Fatimah menyampaikan ucapan
Gimik pelancaran Ihya Ramadhan- pemberian buah kurma dari Mekah
Persembahan nasyid pelajar
Juara Biggest Loser - Puan Nazariyah
Penyampaian hadiah kepada pelajar
 
Juara Weight Gainer - Cikgu Alia
Pelajar 'Form Four Junior' antara  yang hadir dalam majlis ini.
 

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan