Wednesday, July 27, 2011

Program Peningkatan Prestasi Pelajar Tajaan MARA Negeri Sembilan

Bermula pada 25 Julai 2011 telah berlangsung program 3P yang diadakan di SMK Bandar Baru Serting. Majlis perasmian telah disempurnakan oleh YB Dato' Shamsul Kahar Md Deli, Exco Kerajaan Negeri Sembilan. Turut hadir dalam majlis ini ialah Tn Hj Amir, Pengarah Mara N Sembilan, Wakil PPD, Wakil Pengetua MRSM Serting, pegawai PPD, pegawai-pegawai Mara, pegawai Giat Mara dan Pengetua SMK Bandar Baru Serting, Pn Norhayati Mat Nor.

Ketibaan YB Dato' Shamsul Kahar Md Deli
Foto sebelum perasmian bermula
Antara pelajar yang terlibat
Antara pegawai-pegawai yang turut  hadir

Program ini akan berlangsung sehingga 30 Julai 2011. Setiap hari akan diadakan  pelbagai aktiviti yang dikendalikan oleh guru-guru MRSM, dan penceramah jemputan. Antaranya ialah teknik menjawab soalan, dan cara mengulangkaji sebelum peperiksaan. Pengisian program juga melibatkan aktivti keagaaman. Objektif utama program ini adalah untuk mempersiapkan diri calon SPM sekolah ini menghadapi peperiksaan SPM yang akan mereka hadapi.
Jutaan terima kasih diucapkan kepada pihak Mara Negeri Sembilan dan guru-guru MRSM di atas usaha-usaha  murni ini.

No comments :

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan SMK bandar Baru Serting adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini.

Copyright © 2016 Portal Rasmi SMK Bandar Baru Serting.Dilarang mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan portal ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin bertulis daripada Pengetua SMK Bandar Baru Serting.

All Rights Reserved

icomygov icomampu icojpa icospa ico 1malaysia icogovuc icomsc4 icohrmis icointan